• Reklamacje i zwroty

ZWROTY ORAZ  REKLAMACJE

ZWROTY

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT 

 

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

FORMULARZ ZWROTU (POBIERZ)

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, kompletny i nie nosić śladów użytkowania.

2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowania i dobrze zabezpiecz paczkę.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.

Wyślij na adres:

P.H.CENTRUM SC S.OLESZKIEWICZ E.OLESZKIEWCZ 

ul. ARMII KRAKJOWEJ 11, 81-372, GDYNIA




Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki zostanie zlecony zwrot środków, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności. 

 

REKLAMACJE

JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT

 

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ

FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ)

Staramy się aby produkty były wykonane z najlepszych materiałów z dużą starannością. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w okresie dwóch lat złożyć reklamację. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. 

2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:

P.H.CENTRUM SC S.OLESZKIEWICZ E.OLESZKIEWICZ 

ul. ARMII KRAAJOWEJ 11, 81-372 GDYNIA

3. WYŚLEMY WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.