-
Reklamacje i zwroty
ZWROTY ORAZ REKLAMACJE
ZWROTY
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, kompletny i nie nosić śladów użytkowania.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowania i dobrze zabezpiecz paczkę.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.
Wyślij na adres:
P.H.CENTRUM SC S.OLESZKIEWICZ E.OLESZKIEWCZ
ul. ARMII KRAKJOWEJ 11, 81-372, GDYNIA
Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki zostanie zlecony zwrot środków, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
REKLAMACJE
JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ)
Staramy się aby produkty były wykonane z najlepszych materiałów z dużą starannością. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w okresie dwóch lat złożyć reklamację. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:
P.H.CENTRUM SC S.OLESZKIEWICZ E.OLESZKIEWICZ
ul. ARMII KRAAJOWEJ 11, 81-372 GDYNIA
3. WYŚLEMY WIADOMOŚĆ
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.